Ověřený zákazník
07.04.2024
Krásně zabalené, rychle dodané. Náušnice se mi líbily stejně jako na fotkách.
Víte co se stane s balíčkem, který si objednáte na dobírku a na výdejním místě si jej nevyzvednete?
Pokud potřebujete z jakéhokoliv důvodu odeslat na dobírku, prosíme, abyste uvážili několik věcí:
Vaši objednávku s láskou zpracováváme a mnohdy si i představujeme, jak bude náš šperk doručenému zákazníkovi či zákaznici slušet. Vaše šperky pečlivě zabalíme a nachystáme k přepravě, mnohdy se zákazníky i předem řešíme objednávky, změnu doručení, nebo co by bylo k jejich vysněnému šperku nejvhodnější. Dáváme si záležet na tom, aby byli naši zákazníci spokojení a vždy se snažíme vyjít vstříc.
Vaše zásilka je poté připravena k expedování přepravcem, který ji odveze do depa, odkud jsou následně veškeré balíčky dále expedovány. Vaše zásilka prochází mnoha rukama a všichni se snaží, aby vám balíček v pořádku dorazil.
Je potom smutné, když si zásilku nepřevezmete a ona na Vás čeká na výdejním místě mezi ostatními balíčky, které už dávno našli svého majitele. Několik dnů tam leží, aby se opět vrátila zpátky k nám do obchodu. Dopravce si za vrácení zásilky zpět účtuje plnou částku, jako náklady s dopravou, což mu samozřejmě náleží. Poté balíček urazí stejnou cestu, jen opačným směrem. My jej znovu rozbalíme, vystornujeme a šperky opět nakódujeme a vrátíme do kamenné prodejny, aby si je mohl koupit jiný zákazník.
Tato zbytečná práce bohužel stojí nemalé úsilí a peníze. Proto opravdu dobře promyslete, zda si zásilku chcete opravdu převzít. Náklady s tímto spojené jsme aktuálně spočítali na 120,- Kč, do čehož není ani započítaná naše zbytečná práce. Tuto částku, pokud si balíček nevyzvednete, Vám zašleme k úhradě za nevyzvednutou dobírku. Věřte, že nám nedělá radost, vidět zmařenou práci ani posílat upomínky zákazníkům.
Prosíme, zvažte proto způsob platby Vaší zásilky a pokud si nejste čímkoliv jistí, neváhejte se na nás obrátit.
Výše uvedené informace se opírají o zákon § 2118 č. 89/2012 Sb., jehož úryvek zde předkládáme: Povinnosti kupujícího § 2118 § 2119 § 2120 |
Může nastat několik situací:
Děkujeme, že jste si přečetli tyto důležité informace, které pomohou k bezproblémovému obchodování přes internet bez jakýchkoliv komplikací a tak, abyste byli Vy i my spokojení.
95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.
Ověřený zákazník
07.04.2024
Krásně zabalené, rychle dodané. Náušnice se mi líbily stejně jako na fotkách.
Ověřený zákazník
30.03.2024
Nabídka zajímavých, krásných a kvalitních šperků. Zásilka a zboží dobře zabalena. Spokojenost.
Ověřený zákazník
09.04.2024
Jednoduché objednání a dodání včas dle dohodnutých podmínek.
Ověřený zákazník
02.03.2024
Objednávala jsem zde poprvé, ale jsem hned napoprvé spokojena.Přišlo vše v pořádku na dobírku 4.den od objednání.Doporučuji.
Ověřený zákazník
16.02.2024
Vše v NAPROSTÉM pořádku, jsem moc ráda za náhrdelník.
Ověřený zákazník
31.01.2024
rychlé doručení, sedí krásně a je nádherný ,skvělá spolupráce
Ověřený zákazník
17.01.2024
Spolehlivý obchod s kvalitním zbožím a vlídnými ochotnými lidmi!
Ověřený zákazník
26.12.2023
Velký výběr šperků, Dobré ceny a rychlost vyřízení.S obchodem jsem velice spokojený.
Ověřený zákazník
22.12.2023
Vše v pořádku, zboží rychle odesláno... Jsem spokojená.
Ověřený zákazník
20.12.2023
Rychlé dodání. Příjemné jednaní. Náramek krásný a jemný.
Ověřený zákazník
24.11.2023
Kvalitní zboží, rychle vyřízeno, pěkné dárkové balení
Ověřený zákazník
23.11.2023
Není to můj první nákup a vždy jsem byla maximálně spokojená.
Ověřený zákazník
17.11.2023
Krásne vecičky pre priateľku a blesková rýchlosť doručenia.
Ověřený zákazník
03.10.2023
Som veľmi spokojná s dodaním a aj s kvalitou náramku. Ďakujem pekne ešte raz
Ověřený zákazník
21.09.2023
kladně hodnotím rychlé vyřízení objednávky, objednané zboží odpovídalo obrázku, žádný mínus
Online platby kartou
Rychlé a zabezpečené
platby online
E-mail pro zákazníky
info@aranys.cz
(po-pá 8-16)
Linka pro zákazníky
+420 736 119 910
(po-pá 8-16)
Garance kvality a spokojenosti
potvrzená
Puncovním úřadem