Výměna nevhodného dárku je možná do 31. ledna 2025.
Ověřený zákazník
18.01.2025
Jsem velmi spokojená.Objednavka dorazila během několika málo dní, perfektně zabalená,v naprostém pořádku.
Výměna nevhodného dárku je možná do 31. ledna 2025.
Fakturační adresa neslouží jako poštovní. Pro vrácení či reklamaci prosím používejte adresu: ARANYS, Wilsonova 18, 75002 Přerov
Místo uplatnění reklamace
kamenná prodejna:
Pokud dodané zboží při dodání nebo v záruční lhůtě vykazuje vady, má zákazník právo uplatnit reklamaci. Doporučujeme zákazníkům, aby z důvodu lepší prokazatelnosti reklamaci uplatnili písemně (např. e-mailem - info@aranys.cz). Je-li zboží zasíláno poštou, doporučujeme ho opatřit vhodným obalem, aby nedošlo k jeho poškození. Doporučujeme zaslat doporučeně a pojištěné. Spolu s vrácením zboží je třeba také prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího např. přiložením kopie prodejního dokladu, záručního listu, certifikátem pravosti či jiným hodnověrným způsobem. Před odesláním zboží doporučujeme sdělit případný záměr zboží reklamovat e-mailem na info@aranys.cz, nebo telefonicky (733 515 034, 736 119910), neboť mnohdy se setkáváme s reklamacemi, kdy zboží netrpí vadou, nýbrž běžným opotřebením ztrácí funkčnost (např. uvolněné zapínání na náušnicích, které lze velmi snadno svépomocí opravit).
Záruka vrácení peněz se nevztahuje na zboží, které bylo upraveno či vyrobeno na přání zákazníka, podle Občanského zákoníku č.40/64 § 53 odstavec 8. Při vrácení zboží budou účtovány výrobní náklady šperku.
Prodávající nebo jím pověřený pracovník posoudí reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby, potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
Pokud si přejete odstoupit od smlouvy, doporučujeme použít náš formulář:
98% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.
Ověřený zákazník
18.01.2025
Jsem velmi spokojená.Objednavka dorazila během několika málo dní, perfektně zabalená,v naprostém pořádku.
Ověřený zákazník
14.01.2025
Komunikace super poradi příjemná paní spokojeni jsme díky
Ověřený zákazník
31.12.2024
Po objednání obratem bylo zboží odesláno, nádherný výrobek, skvěle zabaleno. Naprostá spokojenost
Ověřený zákazník
25.12.2024
Rychlost, ochota, vstřícný přístup k požadavkům zákazníka
Ověřený zákazník
23.12.2024
Rychlost odeslání, objednávka byla v pořádku. Mohu jen doporučit.
Ověřený zákazník
15.12.2024
Výhodou je rychlé jednání a hlavně brzké dodání zboží.
Ověřený zákazník
25.11.2024
Rychlost,čistota,možnost eko balení,dobrá komunikace s obchodem
Ověřený zákazník
23.11.2024
Nádherný prsteň s českým granatom, maximálna spokojnosť
Ověřený zákazník
20.11.2024
Rychlost dodání , andílek - přívěšek je moc krásný.
Ověřený zákazník
19.11.2024
Moc pěkná bižuterie, skvělá cena, rychlé dodání, hezký zabaleno.
Ověřený zákazník
08.09.2024
Velká spokojenost, vřele doporučuji, rychlé dodání, pečlivě zabalené.
Ověřený zákazník
20.08.2024
Moc kvalitni a krásné šperky všem moc doporučuji a děkuji za vše.
Ověřený zákazník
19.07.2024
Jak jsem již psal, svou nepozorností jsem zakoupil něco trochu jiného než jsem měl v úmyslu :) Mea culpa Aranys :)
Ověřený zákazník
10.07.2024
Krásné šperky za přijatelnou cenu. Nakupovala jsem několikrát.
Ověřený zákazník
24.06.2024
Zboží ještě hezčí než na fotce.Extra rychle doručení. Doporucuji
Online platby kartou
Rychlé a zabezpečené
platby online
E-mail pro zákazníky
info@aranys.cz
(po-pá 8-16)
Linka pro zákazníky
+420 736 119 910
(po-pá 8-16)
Garance kvality a spokojenosti
potvrzená
Puncovním úřadem