Nevyzvednutí balíčku na dobírku

Víte co se stane s balíčkem, který si objednáte na dobírku a na výdejním místě si jej nevyzvednete?

Pokud potřebujete z jakéhokoliv důvodu odeslat na dobírku, prosíme, abyste uvážili několik věcí:

Vaši objednávku s láskou zpracováváme a mnohdy si i představujeme, jak bude náš šperk doručenému zákazníkovi či zákaznici slušet. Vaše šperky pečlivě zabalíme a nachystáme k přepravě, mnohdy se zákazníky i předem řešíme objednávky, změnu doručení, nebo co by bylo k jejich vysněnému šperku nejvhodnější. Dáváme si záležet na tom, aby byli naši zákazníci spokojení a vždy se snažíme vyjít vstříc.

Vaše zásilka je poté připravena k expedování přepravcem, který ji odveze do depa, odkud jsou následně veškeré balíčky dále expedovány. Vaše zásilka prochází mnoha rukama a všichni se snaží, aby vám balíček v pořádku dorazil.

Je potom smutné, když si zásilku nepřevezmete a ona na Vás čeká na výdejním místě mezi ostatními balíčky, které už dávno našli svého majitele. Několik dnů tam leží, aby se opět vrátila zpátky k nám do obchodu. Dopravce si za vrácení zásilky zpět účtuje plnou částku, jako náklady s dopravou, což mu samozřejmě náleží. Poté balíček urazí stejnou cestu, jen opačným směrem. My jej znovu rozbalíme, vystornujeme a šperky opět nakódujeme a vrátíme do kamenné prodejny, aby si je mohl koupit jiný zákazník.

Tato zbytečná práce bohužel stojí nemalé úsilí a peníze. Proto opravdu dobře promyslete, zda si zásilku chcete opravdu převzít. Náklady s tímto spojené jsme aktuálně spočítali na 120,- Kč, do čehož není ani započítaná naše zbytečná práce. Tuto částku, pokud si balíček nevyzvednete, Vám zašleme k úhradě za nevyzvednutou dobírku. Věřte, že nám nedělá radost, vidět zmařenou práci ani posílat upomínky zákazníkům.

Prosíme, zvažte proto způsob platby Vaší zásilky a pokud si nejste čímkoliv jistí, neváhejte se na nás obrátit.

Výše uvedené informace se opírají o zákon § 2118 č. 89/2012 Sb., jehož úryvek zde předkládáme:

Povinnosti kupujícího

§ 2118
Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme.

§ 2119
(1) Kupující nemusí kupní cenu zaplatit, dokud nemá možnost si věc prohlédnout. To neplatí, byl-li ujednán takový způsob předání věci, který možnost prohlídky vylučuje.
(2) Při určení ceny podle hmotnosti se má za to, že rozhoduje čistá hmotnost předmětu koupě.

§ 2120
(1) Je-li kupující v prodlení s převzetím věci nebo s placením kupní ceny, uchová prodávající věc, může-li s ní nakládat, pro kupujícího způsobem přiměřeným okolnostem.
(2) Převzal-li kupující věc, kterou zamýšlí odmítnout, uchová ji způsobem přiměřeným okolnostem.
(3) Kdo uchovává věc pro druhou stranu, může ji zadržet, dokud mu druhá strana neuhradí účelně vynaložené náklady spojené s uchováním věci.

Může nastat několik situací:

  1. Pokud se stane, že jste si zboží objednali omylem nebo duplicitně, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle nebo e-mailem a v co nejkratším čase nás o tom prosím informujte. My Vám zásilku stornujeme a k odeslání balíčku vůbec nemusí dojít.
  2. Máte-li o své zboží zájem, ale nestihli jste si jej vyzvednout? Kontaktujte nás, zašleme Vám ji znovu, pokud víte předem, že odjíždíte a nestihnete si balíček uložený na výdejním místě vyzvednout, kontaktujte jej a prodlužte si úložní dobu, nebo někomu ze svých blízkých poproste o její vyzvednutí.
  3. O objednávku nemáte zájem, ale už je na výdejním místě? V tomto případě už bohužel nemůžeme nijak zrušit či stornovat. Zásilka se nám po vypršení úložní doby vrátí za poplatek zpátky. V tom případě po Vás budeme požadovat náhradu poštovného.

Děkujeme, že jste si přečetli tyto důležité informace, které pomohou k bezproblémovému obchodování přes internet bez jakýchkoliv komplikací a tak, abyste byli Vy i my spokojení.

Související produkty

Recenze od našich zákazníků

Další recenze od zákazníků

Online platby kartou


Rychlé a zabezpečené
platby online

E-mail pro zákazníky


info@aranys.cz
(po-pá 8-17)

Linka pro zákazníky


+420 736 119 910
(po-pá 8-17)

Garance kvality a spokojenosti


potvrzená 
Puncovním úřadem