Pokud objednáte do 14:00, objednávku odešleme ještě dnes

Nejčastější dotazy

S čím potřebujete poradit?

Nevíte si s něčím rady, nebo potřebujete pomoc? Sepsali jsme si pro Vás ty nejčastější dotazy, které naši zákazníci mají. Pokud nenaleznete odpověď ani zde, napište nám do chatu, nebo zavolejte, rádi Vám pomůžeme.

1) Co znamená rhodiování?

Rhodiování je povrchová úprava stříbra. Šperk je opatřen tenkou vrstvou rhodia, které je velmi tvrdé a díky tomu je stříbro pod ním chráněno. Je tvrdší a odolnější vůči okolním vlivům. Nepodléhá oxidaci (černání) a je lesklejší a zářivější. Nežloutne.

2) Co když mi můj šperk zčerná?

Ocelové šperky nečernají. Černání je přirozená vlastnost zlata a stříbra, které podléhá oxidaci, tedy okolním vlivům. Zda zrovna Vám bude stříbro či zlato černat je velmi individuální a může být příčinou mnoha faktorů. Nejčastější vlivy jsou strava, léky, koupání v minerálních vodách, složení potu. Stříbro máme většinou rhodiované. Rhodium stříbro chrání před oxidací. Pokud se vám stalo, že Váš šperk zčernal, vyzkoušejte jeden z našich osvědčených přípravků na čištění stříbra.

3) Jakou mám záruku?

Záruka na šperky, i na prodej přes internet, je samozřejmě v souladu se zákonem. Vše se snažíme vyřídit obratem, abyste byli spokojeni a měli doma takový šperk, který Vám bude dělat radost.

4) Mám silnější prsty, máte prsteny i na ně?

Jasně, ne všechny jsme modelky, jaký byste chtěla? Pokud si na našich stránkách nevyberete svou velikost, obraťte se na nás pomocí chatu, e-mailu či telefonicky. Velikosti zajistíme dle Vašeho přání. Pokud si nevíte rady, jak takový prsten změřit, zde najdete návod: Jak změřit prsten.

5) Kde všude máte pobočky?

Kamennou prodejnu máme v centru Přerova s parkovištěm poblíž prodejny, takže se k nám pohodlně dostanete. Naše zásilky odesíláme i přes odběrná místa Zásilkovny nebo Balíkovny, takže si je můžete vyzvednout na tisících místech a to nejen v České republice. Šperk Vám rádi zašleme kamkoliv.

6) Mohu platit kartou?

Samozřejmě, na prodejně můžete platit kartou, i když máme hotovostní platby raději. Nač odvádět vysoké poplatky bance? Raději vám dáme slevu. ;-) Na e-shopu máte také možnost platit online kartou i přes svůj bankovní účet.

7) Dáte mi slevu, když u vás mám velký nákup?

Jasně, vždyť jsme přece Češi. ;-)

8) Je možnost výměny, pokud by mi šperk neseděl?

Bezpochyby, to se může stát, nestyďte se. Stavte se, nebo zavolejte, vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

9) Zabalíte mi to dárkově?

Samozřejmě, nabízíme dárkové krabičky i taštičky, stačí si zvolit dárkové balení.

10) Je to pravý kámen?

Jasně, naše šperky si necháváme testovat a k pravým kamenům i říčním perlám dostanete certifikát pravosti.

11) Mám alergii na stříbro, co byste mi poradili?

Při alergiích doporučujeme rhodiované stříbro, které je chráněno tenkou vrstvou rhodia. Můžete však sáhnout i po špercích ze zlata - bílého i žlutého. Další možností jsou šperky z chirurgické oceli. Protože jsme každý individuální, reagujeme jinak na šperky z různých materiálů. Člověk si musí vyzkoušet, co mu sedí. U nás máte vždy možnost do 14 dnů zboží vrátit bez udání důvodu.

12) Vydrží to zlacení, nebo se to ošoupe?

Záleží na mnoha faktorech, zda se jedná o povrchovou úpravu zlacením a čím je šperk zlacený. Pokud se však o své zlacené šperky budete dobře starat a nebudete je čistit abrazivními čističi, vydrží Vám dlouhou dobu krásné.

13) Jaké náušnice mi doporučíte pro kulatý obličej?

Vyberte si delší náušnice, které prodlouží obličej. Spolu s vyčesanými vlasy tento efekt ještě podpoříte.

14) Máte něco originálního, co jinde nenajdu?

Jasně, naše exkluzivní kousky ruční výroby nebudou nikdy stejné. Podívejte se například na šperky ze dřeva, nebo ručně vyráběné šperky s přírodními kameny. Pokud máte svou představu, jak by Váš šperk měl vypadat, neváhejte se na nás obrátit, umíme vyrobit cokoliv. Napište nám nebo zavolejte a my Vám necháme vyrobit šperk na míru.

15) Potřebuji dárek do 500,-

Máme spoustu šperků do 500,- Kč, záleží komu jej chcete darovat, nebo z jakého kovu by měl být vyrobený. V každé kategorii si můžete seřadit šperky od "nejlevnějších" a začít se kochat.

16) Pomáhají ty minerály?

Máme spoustu pozitivních ohlasů i studií, které jsme přečetli, potvrzující pozitivní účinky kamenů. Jantarové korálky pro miminka opravdu několikrát zachránily noci maminek a energetické pole šungitu je možné i změřit. Některé účinky se zkoumají vědeckými metodami, ale pro nás je podstatné především to, že pomáhají našim zákazníkům.

17) Co když se mi řetízek roztrhne?

To se může stát, stejně jako i to nejdražší oblečení se může roztrhnout. Máme skvělé ceny, takže si bez obav můžete koupit nový řetízek. Popřípadě vám zajistíme kvalitní opravu, máte-li k tomuto šperku osobní vztah.

18) Co když mi to bude černat?

Černání je přirozená vlastnost zlata a stříbra a záleží na mnoha faktorech, za jak dlouho začne černat a jestli vůbec. Máme pro Vás tu nejlepší kosmetiku na šperky, se kterou sami pracujeme. Nedoporučili bychom Vám nic, co sami nevyzkoušíme.

19) Vyrobíte mi to ve zlatě? Jak dlouho na to budu čekat?

Zaručeně, vše na našem e-shopu, i to, co si sami vymyslíte, dokážeme vyrobit ve zlatě. Snažíme se o to, aby byla doba dodání zlatých šperků co nejkratší. Délka výroby záleží na počtu zakázek před Vámi. Dobu uměle neprodlužujeme, naopak se snažíme o co nejkratší a nejhladší průběh Vaší zakázky.

20) Máte dárkové poukazy?

Samozřejmě, v jaké hodnotě si přejete? Dárkové poukazy Vám můžeme vyrobit i na míru za Vámi preferovanou částku, pokud jste nenašli takovou hodnotu, kterou potřebujete.

21) Za jak dlouho vyřídíte mou reklamaci?

V 99% ihned. Nic nezdržujeme a vše chceme mít vyřízené obratem. Pokud je nutné postoupit reklamaci u dodavatele nebo výrobce, může se doba vyřízení blížit k zákonné lhůtě 30 dnů. Při obdržení reklamace budete kontaktováni naším reklamačním oddělením a domluvíme se na detailech a možnostech vyřízení v co nejkratším čase.

22) Čistíte šperky?

Určitě, o naše šperky se umíme postarat. Proto vyčistíme i Vaše šperky tak, aby byly zase krásně lesklé a zářivé.

23) Opravujete šperky?

Bezpochyby opravujeme. Doneste nám, nebo pošlete svůj rozbitý šperk. Zhodnotíme jeho opravu či úpravu dle Vašeho přání. Vždy se domluvíme.

24) Vyznáte se v kamenech? Víte na co jsou?

Jasně, děláme to už 10 let. Prošli jsme spousty kurzů, neustále se vzděláváme na seminářích, čteme odbornou literaturu a sbíráme nové poznatky. Máme reálné vlastní zkušenosti i zpětnou vazbu od zákazníků, co a jak funguje, jak je nejlepší daný kámen používat, čistit, a na co nejlépe funguje.

25) Co je zirkon?

Zirkon je čirý, velmi tvrdý kámen, který po vybroušení připomíná diamant. Kubická zirkonie se řadí mezi syntetické kameny, tedy ve stálých podmínkách vykrystalizovaný kámen se stejnou strukturou, jako zirkon.

26) Co to je syntetický kámen?

Syntetický kámen má stejné složení jako miliony let starý přírodní minerál. Ovšem v dnešní uspěchané době nemůžeme čekat další miliony let na "novou várku" kamenů a proto jsou v laboratoři vykrystalizovány minerály stejného složení, barvy i vlastností. Jedná se o tentýž přírodní kámen, ovšem netrvá mu tak dlouho vyrůst.

27) Vykupujete zlato stříbro?

Bohužel, zlato ani stříbro nevykupujeme.

28)Má to punc? Je to opravdu stříbro nebo zlato?

Ano, dle zákona je nutné šperky "opuncovat", tedy přiřadit jim značku, že se jedná o zlato či stříbro. Naše výrobky pravidelně prochází kontrolou kvality i kontrolou puncovního úřadu, kde se zkoumá pravost, odpovědnostní značky i kvalita. Naše firma je registrována u puncovního úřadu.

29) Máte v nabídce i něco jiného než šperky?

Ano, mimo šperky se u nás můžete potěšit například kabelkami, svíčkami, knihou nebo nejrůznějšími komponenty ke šperkům.

30) Máte i něco pro děti?

Zajisté, děti nosí také šperky, především amulety, které jim připomenou milovanou osobu. Také přívěsky písmena nebo znamení zvěrokruhu jsou u dětí oblíbenými šperky.

31) Potřebuji šperk obratem, ale bydlím daleko

Vámi objednané zboží vám doručíme do druhého dne expresně, pokud si objednáte do 12:00 hodin zboží které máme skladem. Službu expresní dopravy si vyberete přímo v košíku.

32) Udělal/a jsem si dvě objednávky, můžete mi je sloučit?

Vaši objednávku bez problémů sloučíme a dáme do jednoho balíčku, pokud zboží ještě není odeslané. Nač platit zbytečně 2x poštovné.

Recenze od našich zákazníků

98% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.

Další recenze od zákazníků

Online platby kartou

Rychlé a zabezpečené
platby online

E-mail pro zákazníky

info@aranys.cz
(po-pá 8-16)

Linka pro zákazníky

+420 736 119 910
(po-pá 8-16)

Garance kvality a spokojenosti

potvrzená 
Puncovním úřadem

Zpět na začátek