Výměna nevhodného dárku je možná do 31. ledna 2025.

Pokud objednáte do 14:00, objednávku odešleme ještě dnes

Co se stane když si nevyzvednete balíček na dobírku?

Nevyzvednutý balíček na dobírku je problém, kterému je lepší se vyhnout. Pokud si nechcete zadělávat na problémy, víte proč?

Víte co se stane s balíčkem, který si objednáte na dobírku a na výdejním místě si jej nevyzvednete?

Pokud potřebujete z jakéhokoliv důvodu odeslat na dobírku, prosíme, abyste uvážili několik věcí:

Vaši objednávku s láskou zpracováváme a mnohdy si i představujeme, jak bude náš šperk doručenému zákazníkovi či zákaznici slušet. Vaše šperky pečlivě zabalíme a nachystáme k přepravě, mnohdy se zákazníky i předem řešíme objednávky, změnu doručení, nebo co by bylo k jejich vysněnému šperku nejvhodnější. Dáváme si záležet na tom, aby byli naši zákazníci spokojení a vždy se snažíme vyjít vstříc.

Vaše zásilka je poté připravena k expedování přepravcem, který ji odveze do depa, odkud jsou následně veškeré balíčky dále expedovány. Vaše zásilka prochází mnoha rukama a všichni se snaží, aby vám balíček v pořádku dorazil.

Je potom smutné, když si zásilku nepřevezmete a ona na Vás čeká na výdejním místě mezi ostatními balíčky, které už dávno našli svého majitele. Několik dnů tam leží, aby se opět vrátila zpátky k nám do obchodu. Dopravce si za vrácení zásilky zpět účtuje plnou částku, jako náklady s dopravou, což mu samozřejmě náleží. Poté balíček urazí stejnou cestu, jen opačným směrem. My jej znovu rozbalíme, vystornujeme a šperky opět nakódujeme a vrátíme do kamenné prodejny, aby si je mohl koupit jiný zákazník.

Tato zbytečná práce bohužel stojí nemalé úsilí a peníze. Proto opravdu dobře promyslete, zda si zásilku chcete opravdu převzít. Náklady s tímto spojené jsme aktuálně spočítali na 120,- Kč, do čehož není ani započítaná naše zbytečná práce. Tuto částku, pokud si balíček nevyzvednete, Vám zašleme k úhradě za nevyzvednutou dobírku. Věřte, že nám nedělá radost, vidět zmařenou práci ani posílat upomínky zákazníkům.

Prosíme, zvažte proto způsob platby Vaší zásilky a pokud si nejste čímkoliv jistí, neváhejte se na nás obrátit.

Výše uvedené informace se opírají o zákon § 2118 č. 89/2012 Sb., jehož úryvek zde předkládáme:

Povinnosti kupujícího:

§ 2118
Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme.

§ 2119
(1) Kupující nemusí kupní cenu zaplatit, dokud nemá možnost si věc prohlédnout. To neplatí, byl-li ujednán takový způsob předání věci, který možnost prohlídky vylučuje.
(2) Při určení ceny podle hmotnosti se má za to, že rozhoduje čistá hmotnost předmětu koupě.

§ 2120
(1) Je-li kupující v prodlení s převzetím věci nebo s placením kupní ceny, uchová prodávající věc, může-li s ní nakládat, pro kupujícího způsobem přiměřeným okolnostem.
(2) Převzal-li kupující věc, kterou zamýšlí odmítnout, uchová ji způsobem přiměřeným okolnostem.
(3) Kdo uchovává věc pro druhou stranu, může ji zadržet, dokud mu druhá strana neuhradí účelně vynaložené náklady spojené s uchováním věci.

Může nastat několik situací:

  • Pokud se stane, že jste si zboží objednali omylem nebo duplicitně, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle nebo e-mailem a v co nejkratším čase nás o tom prosím informujte. My Vám zásilku stornujeme a k odeslání balíčku vůbec nemusí dojít.
  • Máte-li o své zboží zájem, ale nestihli jste si jej vyzvednout? Kontaktujte nás, zašleme Vám ji znovu, pokud víte předem, že odjíždíte a nestihnete si balíček uložený na výdejním místě vyzvednout, kontaktujte jej a prodlužte si úložní dobu, nebo někomu ze svých blízkých poproste o její vyzvednutí.
  • O objednávku nemáte zájem, ale už je na výdejním místě? V tomto případě už bohužel nemůžeme nijak zrušit či stornovat. Zásilka se nám po vypršení úložní doby vrátí za poplatek zpátky. V tom případě po Vás budeme požadovat náhradu poštovného.

Děkujeme, že jste si přečetli tyto důležité informace, které pomohou k bezproblémovému obchodování přes internet bez jakýchkoliv komplikací a tak, abyste byli Vy i my spokojení.

Recenze od našich zákazníků

98% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.

Další recenze od zákazníků

Online platby kartou

Rychlé a zabezpečené
platby online

E-mail pro zákazníky

info@aranys.cz
(po-pá 8-16)

Linka pro zákazníky

+420 736 119 910
(po-pá 8-16)

Garance kvality a spokojenosti

potvrzená 
Puncovním úřadem

Zpět na začátek